Ett bra nytt år

2008 skall fan bli ett bra år för mig. Under 2007 var det inte mycket som gick min väg. Förhållandet mellan mig och Syd blev bajskaka och efter två pauser - när det äntligen började bli bra - var han ett otroget svin och dumpade mig. Psyk har inte heller funkat särskilt bra och hela jag har varit en enda kaotisk melankolisk idiot.

Dock skaffade jag mina hundar under 2007 och förhållandet med Syd har lärt mig mycket både om mig själv och andra och jag ser fram emot att träffa nya spännande människor under 2008. Jag tänker finna den respekt som jag förtjänar och jag skall aldrig gå med på att ha ett förhållande med någon som inte ens försöker förstå min sjukdom. Allt hade kunnat bli så mycket bättre om Syd bara försökt.

Jag skall ägna mig mer åt det andliga och läsa ännu mer bra böcker. Jag skall må bra. Jag skall... få ett liv. Jag känner mig positiv. Mycket positiv.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag önskar att du får ett jättefint 2008! :o))
/Eva

2008-01-01 @ 02:22:34
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0