Inbillning eller sanning?

Jag litar till mitt sjätte sinne. Mer än någonsin. Det känns som en tröst precis som min tro gör. Jag skall ta mig igenom det här. Min kära irakiske vän Ali sa en hel del kloka saker till mig tidigare ikväll. Jag är så glad att jag får ha kloka människor i mitt liv.

Jag inbillar mig att Syd är hemma hos Malin nu. Jag måste sluta skriva Malin, då kan ni ju tro att det är min Malin. Min fina underbara världsbästa Malin. Och en äckel-malin finns redan. Så Syds Malin får bli bitch-Malin. Jag blir knäpp av att tro att han är där hos henne och har messat och sagt att om det nu är så... att han har valt... då skiter jag i honom. Totalt.

Skall strax göra mig i ordning för natten. Troligtvis kommer det dröja länge än innan jag sover, men det är bra att göra sig redo. Typ. Hm. Jag skall verkligen reda upp mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0