Livet som singelmatte

Syd drog igår och livet som singelmatte började allt annat än bra. Kiba och Kami stod och skällde och ylade vid ytterdörren efter att Syd hade gått. Klockan var 11-12 någonting så jag lade mig i sängen för att sova. Hundarna valde att ligga vid ytterdörren och vänta.
Under natten som gått har jag vaknat flertalet gånger av att hundarna börjat skälla vid minsta ljud. En förhoppning om att Syd skulle komma tillbaka. Det var också de som väckte mig nu på morgonen och under promenaden skötte de sig allt annat än bra. Min högra hand känns sönderskuren av deras förbannade koppel som skurit in i huden ( i alla fall Kibas) och de har försökt jaga skator och även en jack russel terrier. Just nu sitter jag och väntar på ett svar på mitt sms till Syd, gällande pengar. Jag har inga pengar. Mina pengar har gått till hyran och räkningar och jag har ungefär 200 kronor kvar på kontot. Jag måste veta om jag kan ta av hans undanstoppade pengar eller inte. Men det tycks inte komma något svar.

Kommentarer
Postat av: Freddi

Varm röd kram i kall grå morgon. Du finns i våra hjärtan och tanke hela tiden.

2007-12-29 @ 11:48:07
Postat av: mana

Tack Freddi, det värmer.

2007-12-29 @ 11:57:24
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0