Så patetsik

Han har sagt att han knappast suttit och snackat skit om mig med bitch-Malin, att han inte är så känslokall. Men varför har jag trott på honom? Dessa dagar har jag försvarat honom mot alla som sagt ett ont ord. Jag är en patetisk idiot och Syd har lyckats ärra mig rejält. Han som alltid tjatat om att han minsann aldrig ljuger. I december har han ju fan inte gjort annat än att ljuga. Att han kan skita i hundarna som han gör skrämmer mig ännu mer. De älskar honom så villkorslöst och dyrkande och han ägnar dem säkert inte ens en tanke. Han äcklar mig verkligen. Så jävla mycket. Vilken bra början det blir på det nya året. Fnys. Och jag som redan hade problem att lita på folk.

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Jag tycker du kämpat jävligt mycket för ert förhållande. Att då göra på det här sättet är lågt. Riktigt jävla lågt. För det finns andra sätt att göra det på. Man kan faktiskt avsluta ett förhållande sjysst. Att gå från din säng till den där tjejens - jag spyr åt det. Ingen skam i kroppen. Du min starka underbara vän. Du är värd respekt och kärlek. Jag förstår att du känner svårighet att lita på någon alls efter det här.

2007-12-31 @ 12:39:43
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: mana andromeda

när han gick härifrån i lördags kramade han om mig och sa att han skulle kämpa. inatt hade han sex med apan. det blir smäll på smäll och jag framstår bara som mer och mer dum i huvudet.

2007-12-31 @ 14:17:09
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Elinleticia

Fan så svinigt!

2007-12-31 @ 14:49:12
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: Fire

Jag vet inte om du vill att jag ska skriva men jag vill visa att jag lider med dig. Så där behandlar man inte någon, så som han har gjort. Vill man bryta ett förhållande gör man väl FÖRST det och SEDAN ev går in i nästa. Man ljuger inte, spelar inga falskspel. Båda parter ska ju ha samma förutsättningar liksom. Jag lider med dig och ska försöka skicka över lite stärkande healing. Du fixar detta! Och det är inte du som framstår som dum i huvet, det kan verkligen INGEN tycka. Tänk på det du faktiskt har - en underbar vän i Letitia (m fl) och två gosiga hundar. Vi läsare hejar på dig, det lovar jag.

2007-12-31 @ 14:51:26
URL: http://firekick.blogg.se
Postat av: mana andromeda

fire: just nu uppskattar jag faktiskt stöd från vem som helst, jag blir bara tacksam. det håller mig ifrån att ge upp.

2007-12-31 @ 15:21:19
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0