Snart dags för lunch

Jag har knappt ätit någonting under de senaste dagarna. Idag har jag dock varit duktig. Tog nyss ett hårt bröd med julskinka på. Hade gjort två men Kami-skiten hade ned dem på golvet för mig. Men det gör ingenting. Det känns så menlöst att äta och det är ju faktiskt bara bra. Om jag kan gå ned lite i vikt vore det ju knappast en katastrof.
Skall snart ge hundarna deras mat och sedan blir det promenad. Jag antar att jag ser ut som ett levande psykfall när jag kommer därute och går i mina pyjamasbyxor och hängande bröst (jag orkar inte klä på mig, okej?). Jag är rädd för att träffa någon jag "känner" och tvingas stanna och prata. Vad skall jag säga? Åt helvete med allt, Syd har gjort slut? Jag är inte särskilt trevlig just nu. Det kanske jag aldrig har varit förresten, men just nu orkar jag inte ens anstränga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0