Alkis talar

mana säger:

min granne har världens sötaste kattunge

aliquis säger:

bra att jag tog 3

aliquis säger:

...

aliquis säger:

är din granne het?

mana säger:

söt.

aliquis säger:

inte kattungen

aliquis säger:

granen

aliquis säger:

+n

aliquis säger:

får jag knulla?

mana säger:

jag ville ha henne faktiskt

aliquis säger:

k

aliquis säger:

gammal?

aliquis säger:

är hon snygg eller?

aliquis säger:

om vi super kan vi gå o kolla på hennes kattunge o knulla henne?

mana säger:

hahaha., ja

aliquis säger:

jag menar kan vi gå o knulla på hennes kattunge o kolla henne?

aliquis säger:

hur gammal!? är hon het på riktigt?

aliquis säger:

tjock?

aliquis säger:

har hon pojkvän?

aliquis säger:

när fick hon kuk senast?

aliquis säger:

fråga

mana säger:

haha, det får DU fråga henne

aliquis säger:

vilket av det?

aliquis säger:

är hon snygg alltså?

aliquis säger:

inte tjock o äcklig eller alternativ häxa?

aliquis säger:

eller har vi samma smak?

aliquis säger:

;/

mana säger:

JA hon är snygg! jävla tjatgubbe!

aliquis säger:

ok, bra


Kommentarer
Postat av: Belsebub

Kan han bli jobbigare? :P

2008-04-30 @ 12:54:32
Postat av: mana

han är så söt!

2008-04-30 @ 13:09:23
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Elinleticia

*fnissar*

2008-04-30 @ 14:45:04
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: aliquis

Klart jag är jobbig, jag har ju inte fördelen att typ varenda en vill knulla mig så det bara är att lägga sig ner o ta emot... Eller smyga in på dass.

Fast knulla inför publik hade jag nog inte pallat första gången, alldeles för blyg för det, och helst något mer romantiskt än så =P

2008-04-30 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0