Balkongröj

Jag känner mig typ fulast i stan idag. Men det är okej. Jag överlever.

image401
Helt totalt jävla osminkad. The truth.

image402
Belse ser bitter och farlig ut.

image403
Så grönt. Så fint. Så våår!

image404
Minigrisen njuter.

image405
Kiba har placerat sig i Belses knä.

image406
Hah! Ser allmänt självmordsbenägen ut. Uh. Idag är verkligen ingen bra dag utseendemässigt.

image407
Vi är helt klart bäst på att posera.

image408
Min bästa sida!

image409
Vilken blick!

image410
Mitt balkongbord är så hett.

Kommentarer
Postat av: aliquis

1) Ditt ansikte ser smalare ut.
2) Skapligt ofarlig, men låt gå för bitter.
3) Så fula garage.
4) Sååå söt.
5) HAN UNDRADE VÄL VAD DET VAR SOM STANK!
6) Självmord is the shit, det är som vi alla känner :| ftw!
7) Gremlin/grinchen/joda. Coolt att hennes tandkött går ner så långt över tänderna, det är väl så när man är barn!
8) Läckert, coolt med en frenulum under överläppen!
9) Han är söt o snäll, den andra kunde du ju dumpa.
10) Jafist.

2008-04-29 @ 09:29:45
Postat av: mana

1), tack, alkis
2), hon är sötast!
3), ehmn, jaa.
4), wow, jag trodde inte du kunde tycka att hundar var söta!
5), störd :P
6), absolut
7), hahaha, har jag inte ens tänkt på ;P
8), frenulum?
9), haha, jag dumpar fan inga hundar!
10), eh?

2008-04-29 @ 10:40:23
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0