Dags att blogga?

Det var ett tag sedan jag skrev. Har inte riktigt haft nån lust/energi för bloggen och bloggande. Dessutom har jag v'l haft fullt upp med annat. 

I fredags kom Belse hit. Hon hade med sig säsong två av Beverly Hills, men vi glodde inte på ett enda avsnitt medan hon var här. Jag vet inte riktigt vad vi sysselsatte oss med under kvällen/natten. 

På lördagen vaknade vi dock vid halv två när pappa ringde. Belse var seg och trött så medan jag tog ett långt bad och läste låg hon kvar i sängen och sov. Heta som attan satte vi fast vagnen på cykeln och med hundarna i den, image382Belse på pakethållaren och mig som förare, begav vi oss till Hästhagen där mina föräldrar var. Sugigt väder tyvärr men det var ändå mysigt att sitta utomhus och prata. Vi hann med en promenad längs ån med hundarna också.
  Vi var hemma till kvart i åtta igen och skyndade oss iväg till affären för att köpa lite matvaror. Belse hade inte ätit något på hela dagen. Ringde upp Baben när vi kom hem och strax efter åtta tog jag ut cykeln för ännu en cykeltur. Skyndade mig iväg till Baronbackarna, hämtade upp baben och cyklade tillbaks hem. Vi köpte med oss lite öl också.
  Det blev en mysig kväll med öl på balkongen, massa hårdrock och sminkande (jag sminkade baben vilket syns på bilden. Halsbandet hon har på sig fick hon av mig tidigare under kvällen).
  Kvällen avslutades med att Belse och jag visade upp oss i camen en stund innan jag lade mig i sängen och läste medan hon fick visa upp sig själv.

Idag gick vi upp vid halv tio, åt frukost på balkongen och spann sedan fast vagnen vid cykeln återigen för att bege oss till Hästhagen. Förutom mina föräldrar var nu farmor, farfar och Belses lillasyster Emma där. Vi blev kvar ett bra tag. Jag drygade mig mot två olika kärringar som sa dumma saker om mina hundar och spanade på en kille som på något sätt liknade Ollonet (det där är fan läskigt men jag är iallafall ärlig). Försökte läsa lite. Försökte leka lite med hundarna.
  Vi kom hem igen vid tre-fyra. Satte oss på balkongen. Jag med öl och glass, hon med bara glass. Spenderade ett par timmar på balkongen läsandes medan Belse satt vid datorn och lyssnade på Sixx:a.m och sjöng med. 
 
Nu skall jag fortsätta läsa en stund innan det blir dags för teve. Shit så underbart det är med det här ljuva värdet! ;D

Kommentarer
Postat av: Fiskis

Sorry för lördags-disset, men knät sket sig, och humöret följde efter typ X_X

Jag lovar, jag gör upp för det. Någon dag. Nästa vecka kanske? =P

2008-04-20 @ 22:30:58
Postat av: mana

haha, jävla diss-fisk :P du fattar väl att jag kommer supermobba dig nu va? :D

2008-04-21 @ 12:31:38
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Fiskis

Haha,ja, det är klart du ska XP

2008-04-21 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0