Don't give up on the dream

Fall into you
Is all I seem to do
When I hit the bottle
Cause I'm afraid to be alone
Tear us in two
Is all it seems to do


Sitter som vanligt och lyssnar på Placebo. Steker ägg till till frukost. Dricker kaffe. Jag kommer aldrig ifrån det. Kaffet. Jag behöver det. Gillar det. Faktum är att jag nog älskar mitt kaffe.
  Tror att jag mår ganska bra. I alla fall dugligt. Men det var svårt att komma upp. Låg i sängen och drog mig till elva. Vaknade första gången vid sju - och då var jag ändå pigg. Men någonting hindrar mig från att gå upp. En rädsla - tror jag.
  Skall ägna dagen åt läsning. Har försummat det alldeles för mycket under de senaste dagarna och jag mår helt enkelt inte bra av det. Så när jag ätit klart frukosten skall jag ta ett långt bad och bara läsa. Njuta. Och läsa mer när jag kommer upp igen. För det är torsdag idag. Tönttorsdag. Imorgon är det fulfredag. Det är mycket bättre.
  Hm. Återigen sitter jag och snackar massa skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0