Guuud!

Det där är ett frustrerat guuuud om ni inte insett det ännu :P Typ frustrerat, uppgivet. Saker blir så komplicerade hela tiden. Jag vet inte ens om jag vågar skriva om det här. Antagligen inte. Så jag kommer gå omkring och muttra för mig själv och förbanna att ingen finns här för att lyssna. För jag kan ju inte ens se på massa L Word och njuta av alla underbara karaktärer där. Har bara halva avsnittet på sista delen i fjärde säsongen kvar att se. Säsong 5 är inte mer än halvfärdigt nedladdat. Dumt. Men jag har en chiclit-aktig bok att gömma ned mig i lite. Alltså, det är inte så att jag mår dåligt. Inte nu. Men klockan sex inatt kändes det som att världen gick under för en stund. Jag skar mig som attan så nu är sänghelvetet nedblodat igen. Så dumt. Men jag mår ändå bra just nu. Så det är ingen som behöver oroa sig för mig eller så.
  Förresten. En kul sak bara. Den där superheta asiaten som bor här någonstans - total-spanade in mig igår. Det var nästan läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0