Händelserik msn-kväll

Belsebitchen tigger kärlek av alkis och när det misslyckas försöker hon göra honom svartsjuk. Hon berättar också om sina inspelade porrfilmer, bland annat debuten Big pig ass. Alkis snackar om att han inte får knulla får för att han är vegan och istället får hålla sig till... ehmn, bananer tror jag det var. Och Amanda påstår att hon inte drömt om att bli hora och att hon heller inte är en superraggare. Varken vad gäller killar eller tjejer.
Ni ser. Msn är händelsefyllt om lördagsnätterna ;)


Kommentarer
Postat av: aliquis

Hörredu, nu tror jag du har missuppfattat lite.

Big pig ass fick jag inte veta något om, har hon filmat sin stora håriga röv? Knorren var väl det minsta av problemen kan jag tänka.

Micrade bananskal eller hål i vattenmeloner!

Blev Amanda det ändå? Och framförallt vill hon knulla?

Jag kan ju inte ragga på barn, det går ju emot alla sociala regler, de får ragga på mig istället! ;D

2008-04-05 @ 01:49:40
Postat av: mana

jag vet inte om hon filmat sin stora håriga röv :P och någon knorr tror jag faktiskt inte att hon har.

och nej, amanda har inte blivit hora och om hon vill knulla veta jag inte. vill du att jag skall ragga åt dig? ;D

2008-04-05 @ 10:33:07
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Belsebub

jag vaxade röven innan jag började filma..

2008-04-05 @ 15:00:33
Postat av: mana

smart

2008-04-05 @ 17:16:18
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0