Idag

image361
Humör: Det duger.
Gör: Dricker kaffe och lyssnar på Le Tigre.
Planer: Kanske ta cykeln till Hästhagen senare. Funderar också på att ta mig iväg till skogen och promenera med hundarna. Hur som helst är det en enorm frihetskänsla att ha cykelkärran.
Dumhet: Drömeda att jag var på ett sjunkande skepp inatt. Och av någon anledning var Fire där, med sin bästa kompis, och jag satt och talade med dem om elaka människor. Haha, diskuterade medan skeppet höll på att sjunka :P
Låt: Don't drink poison - Le Tigre
Kärlek: Zac Efron (han är söt i Hairspray fast annars är han inte särskilt fin :S)

Hey! Yr not a dyke!

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Meh. Varför ska alla tycka om Zac? :P Jag blir så sne.

2008-04-15 @ 16:16:05
Postat av: Belsebub

Förresten! Desperate börjar idag! :D:D:D:D:D:D:D

2008-04-15 @ 16:17:31
Postat av: mana

enligt ett test på facebook är zac min kändispojkvän :P jag visste ju fan inte ens vem han var förrän jag såg hairspray. pretty cute.

2008-04-15 @ 18:11:26
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0