Idag

image379

Humör: En del av mig på fantastiskt bra medan en annan del har extrem ångest. Får hoppas att den glada sidan vinner över den dåliga.
Gör: Snackar med Ollonet på msn och sjunger till Placebo. Och väntar på sms från el bejbo ♥
Planer: Skall till bibblan med bejben. Rädsla, men ändå ser jag fram emot det. Upp på stan liksom. Vara bland folk. Människor. Jag! WOW SÅ INIHELVETE!
Fnitter:
Bilden ovan. Butchen och jag kan verkligen konsten att vara heta 24/7 ;)
Låt: English summer rain - Placebo
Kärlek: Röda läppar.

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Haha, shit vad jag ser rund ut i fejjan. :P
Gick det bra på bibblan?

2008-04-16 @ 16:46:07
Postat av: mana

du har rund ansiktsform ditt pucko!
det blev inget bibblo. både frida och jag var halvt döda, haha.

2008-04-16 @ 18:05:17
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Belsebub

Ja, och jag hatar att ha rund ansiktsform!

2008-04-17 @ 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0