Idag

Humör: Ganska okej. Alldeles för nyvaken för att riktigt kunna greppa vad jag känner.
Gör: Ylar ikapp med Janis Joplin "... come on, come on, come on, come on and take it, take another little piece of my heart now baby, break another little piece of my heart now baby..."
Planer: Ta reda på Syds saker från källaren. Idag drar mamma och pappa till Askersund med hans skit och tar hem mina sista saker. Yeah, alla mina skor! =D
Fnitter: Jag är bäst idag.
Låt: Piece of my heart - Janis  Joplin
Kärlek: Shane

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Hur många skor har du, biatch?

2008-04-17 @ 18:09:39
Postat av: mana

inte så många. typ två par tills jag fick hem alla miljoner från askersund :P

2008-04-17 @ 22:09:16
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0