Idag

Humör: Okej. Dugligt typ. Känner mig pigg.
Gör: Dricker kaffe och lyssnar på Lacuna Coil. Skall snart fixa sminket och tvinga i mig lite frukost.
Planer: Läsning på balkongen. Ikväll kommer mamma och fixar tvätten. Vi skall ordna fint på balkongen. Sätta upp vindskyddsgrejer som hon sytt åt mig så slipper jag känna mig så övervakad när alla ser rätt in i balkongen :P
Fnitter: Den heta tatuerade grannen som jag kalla för Robin gick ut till sin bil när jag var ute på morgonpromenad med hundarna. Ja, han är verkligen het, och själva faktumet att han har körkort och bil gör honom bara ännu hetare, haha.
Låt: Vad som helst med Lacuna Coil.
Kärlek: Mina solbrillor.

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Jag trodde asiaten var robin?

2008-04-22 @ 16:39:21
Postat av: mana

asiaten heter nog hideki.

2008-04-22 @ 17:48:27
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0