Idag

Humör: Vet inte. Blev väckt mitt i natten av en belsebutch som började skicka sms och när jag väl var på gång att somna om igen, då ville hon att jag skulle ringa ;P Och med det sagt... ehmn, jag är typ trött.
Gör: Dricker avslagen cola och försöker få hundarna att sluta skälla. Såja, nu har jag en söt liten Kami i knäet. Hans öronhår kittlar min näsa.
Planer: Cykla hem till mamma och pappa. Vara där i flera timmar och bara läsa och ta det lungt. Inspektera deras inglasade balkong.
Fnitter: Kami tvättar rent mitt öra.
Låt: Idag föredrar jag faktiskt tystnad.
Kärlek: Mina världsbästa hundar ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha det är helt mongo. vi har inte riktigt kommit överfund med om de faktiskt har hardcore bdsm sex eller om de bara lekfullt busar?

2008-04-27 @ 09:13:49
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Belsebub

Är DU trött? Jag sov 3-4 timmar i natt! Shieeet vad jag är trött.

2008-04-27 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0