Idag

Humör: Det är okej. Är lugn och fin. Däckade ihop totalt igår kväll efter sobrilandet.
Gör: Kaffe. Borde fixa lite frukost också, känner mig hungrig.
Planer: Ta ett bad och läsa i mr Latte-boken. Senare blir det hästhagen och mys med mina föräldrar och farmor och farfar =) Just jävlar, skall baka lite havrekakor också. Beltane ni vet.
Låt: Forgive me - Evanescence
Kärlek: ♥

Each time I say something I regret I cry "I don't want to lose you."
But somehow I know that you will never leave me, yeah.

'Cause you were made for me
Somehow I'll make you see
How happy you make me

I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive

So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry.


Kommentarer
Postat av: Belsebub

Skulle gärna ha följt med till Hästhagen, men, jag tror morsan och far min vill att jag är med dom idag. Är Beltane imorrn redan? :O

2008-04-30 @ 12:16:46
Postat av: mana

beltane kan firas både idag och imorgon, bubbelu.

2008-04-30 @ 12:26:13
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0