In under mitt skinn

Mitt drömfödelsedagsparty:


Var det skulle vara

Vid en pool med utsikt över havet. Gartisbar och band som uppträder.

Vad jag skulle ha på mig
Svart korsett som sitter åt i midjan och pumpar upp brösten till ett par extra kinder. En kort svart ballerinakjol och så barfota. Fast det kommer ju vara varmt så tillslut kommer jag bara ha på mig en snygg, svart bikini med en tunn, génomskinlig svart lårlång klänning över.

Temat skulle vara
Lycka

Festfärgerna skulle vara
Rosa och svart i äkta Mana-anda ;D

Dekorationer
En stor hoppborg och andra roliga saker och ställen där man kan leka. Massa rökelser, gudinne- och gudstatyer, buddhor och ljus.

Presenterna skulle innehålla
Massa böcker, pennor, anteckningsblock, stickers, rökelser, ljus, bubbelbad och annat badlyx.

Smak på tårtorna
Banantårtor och såklart choklad

Vilka jag skulle bjuda
(Jag har säkert missat en hel del, men hata mig inte!) Mamma, pappa, Kenny. Frida. Ollonet och Fisken. Leticia och Freddi. Ceriadwen. Mami och Sawako. Emmi, Maria och Danie. Earl. Chinya, Rebecca + familj, Farmor och farfar och mormor. Massa söta asiatiska brudar och läckra androgyna män.

Band som skulle uppträda
Manson, Evanescence, Lacuna Coil, Moi dix Mois, Dir en grey, Miyavi, Gackt, Courtney Love, Distillers, Pistols, Jack off Jill, Placebo.

Temasånger
Nancy boy och Black eyed med Placebo

Andra kändisar som skulle vara bjudna
Mats Strandberg och Linda Skugge. Katherine Moennig och resten av L Word-gänget. "Blair" från Gossip Girl. Anna Tsuchiya och tjejerna från Morning Musume. Några snygga koreanska skådisar.

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Vilken intressant presentation du har.

2008-04-10 @ 11:23:00
URL: http://missmaddis.com
Postat av: mana

tack :)

2008-04-10 @ 11:26:00
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Ceriadwen

Låter som en kul fest, jag skulle definitivt komma. ;-)

2008-04-10 @ 16:14:04
Postat av: Elinleticia

Du kan ordna mysiga fantasifester - jag vill komma :) så gör verklighet av det

2008-04-10 @ 17:10:53
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: Belsebub

Vilken munter fest med dom banden. Haha.

2008-04-11 @ 16:29:31
Postat av: mana

belsebub: shit. det tänkte jag ju inte ens på :P men gackts texter är säkert uppiggande :P

2008-04-12 @ 13:32:53
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0