Jävla skit

Pappa ringde precis. Berättade att mamma talat med Syd. Han har plockat ihop alla mina saker från Askersund så mamma och pappa skall åka dit någon dag och hämta hem det och samtidigt ta med Syds all skit härifrån. Men fan vilken ångest jag fick. Klarar inte av att höra mina föräldrar tala om Syd. Då känns det som att ångesten skall äta upp mig. Just nu är jag inne i en sån period då jag hatar honom. Hatar honom för att han är för feg för att ens förklara. Hatar honom för hur han sänkt mitt självförtroende. Hatar honom för att han skiter i hundarna. Hatar honom för att han fortfarande är tillsammans med äggskallen. Hatar honom för att han infekterar mina tankar. Hatar honom för att han så uppenbart skiter i mig. Hatar honom för att han förådde mig.

someone call the ambulance there's gonna be an accident

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0