Tillsammans

Jag började läsa Rudbergs ungdomsbok Tillsammans igår kväll och det är helt klart en bra bok förutom att dialogen - speciellt när det gäller vuxna - känner mer eller mindre överdriven/overklig/dålig, you name it. På framsidan av pocketen står det att Ebba von Sydow sträckläste boken. HAHAHA! Typ wow Ebba! Du sträckläste en tonårsbok på tvåhundra sidor. Som bara tar ett par timmar att läsa ut. Shit så impad jag blir. Eller inte. Nej, jag tycker inte om Ebba längre. Hon sjönk totalt i mina ögon när hon var med i den där debatten på teve och hela tiden - förutom när hon själv sa något mer eller mindre korkat - satt med ett hånfullt översittarleende i fejjan.
Nåja. Skall få i mig den förbannade mackan och sedan ut på balkongen och fortsätta läsandet. Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0