Bebis

"Mana min Mana ringde mig i fredags. Det var bättre kick i det än allt annat i världen. Hon låter så.. liten och så söt. Mjiw. Måste fan hälsa på henne, och dricka vin. Börjar få slut på ord för hur mycket jag håller av henne. Vi är bäst."

Det där har min Mira skrivit i sin dagbok på helgon. Hon sa till mig i fredags också att jag lät liten och typ... hjälplös eller nåt sånt. Haha! Wtf? Det kanske är för att jag behöver henne? She's my other half. Hoppas hon kommer snart. Då skall Frieda få träffa henne och allt skall bara vara underbart. Nothing bad. Bla bla. ♥ Och ni ser, jag är minsann bättre än allt knark i världen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0