En äkta Mana-bok

Inatt - när jag egentligen hade tänkt lägga mig och sova - började jag läsa i Snakes and earrings. Fastän jag var helt slut och ögonen bara lyckades vara halvöppna kunde jag inte sluta läsa på någon timme. Huvudpersonen Lui träffar en (het) rödhårig kille med tatueringar och piercingar och han är ju till på köpet japan. En kille i min smak med andra ord ;) Han - Ama - verkligen dyrkar Lui och skulle göra vad som helst för henne. Ja, han dödar ju för sjutton en kille som tafsar på hennes bröst!
  Lui däremot vet inte riktigt vad hon tycker om Ama och har sex med hans kompis - den hete tatuerade Shiba (också japan eftersom det här är en japansk bok :P).

Men ni vet, destruktiv kärlek och heta människor, det är verkligen min stil. Jag älskar den här boken och nu skall jag lägga mig i badet med en kaffe och läsa ut resten av skiten. Njuuutning på hög nivå med andra ord. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0