Fjortis-Mana är igång

»Han svarar inte. Han hatar mig.«
Hur vuxen är den där kommentaren på en skala? Det var jag som yttrade den, till Belsebitchen Rebecca.
»Varför skulle han hata dig?«
»För att jag är jag.«
Alltid lika bra förklarningar från mig.

Jag trodde att jag passerat det här stadiet för ett bra tag sedan. Men nej, helt plötsligt har jag börjat bete mig som 14 igen och fastän jag vet att jag tänker ologiskt, kan jag inte ta mig ifrån det.

»Jag lovar dig att han kommer svara.«
»Hur kan du göra det?«
»Han har ju ingen anledning att inte göra det.«

Och vem tror ni hade rätt? 14 åriga Mana (egentligen 22) eller 30 åriga belsebitch (egentligen bara 15). Hon såklart! Och ingenting kunde ta ned mitt fåniga flin från mitt ansikte :P

Jeje. Det är verkligen illa.

Kommentarer
Postat av: Belsebub

You sould always listen too ME. :D

2008-02-12 @ 16:41:27
Postat av: Elinleticia

:)...du verkar ha det riktigt bra. Belsebub är ju en rolig donna!

2008-02-13 @ 12:20:13
URL: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0