Hecate och tarotkorten

De senaste dagarna har jag haft min intuitiva förmåga när jag använt tarotkorten, precis som Cassandra Eason råder i sin bok. Jag blir nästan förvånad över mig själv och hur tankarna verkligen sprutar ut. Redan nu, efter bara ett par dagar, är jag såå mycket bättre än jag var när jag hämtade ut boken. Jag jämför med hur jag var i söndags, när jag spådde O med sobril i kroppen och knappt fick ut ett dugg, fastän jag läste vad som stod om korten i Syds bok (Sobril och tarot funkar med andra ord inte alls bra ihop :P)

Slog med ned med korten medan vattnet till mitt kaffe höll på och kokade upp. Till och med i korten fick fram att Hecate är med mig just nu. Hon finns med mig nu under denna kreativa och nya period - denna nya början. Det känns tryggt och framför allt känner jag mig förbannat priviligerad.


Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Låter spännande. Blir intressant att se hur det fortlöper. :-)

2008-02-06 @ 14:21:17
URL: http://ceriadwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0