Helgångest?

image244

Fredag- och lördagskvällar har varit väldigt svåra för mig sedan jag blev singel. Jag vet inte varför jag anser dessa kvällar jobbigare att ta mig igenom än de resterande fem varje vecka, men så är det hur som helst. När Rebecca har varit här har det gått bra, för då har jag inte känt mig så ensam.
  Ikväll är jag själv med hundarna. Min plan är att bara sitta i soffan och läsa och gosa med hundarna och helt enkelt må bra. Jag är sugen på att läsa Mansons självbiografi på svenska och även min gamla favorit Junk av Melvin Burgess lockar. Toppenlitteratur båda två så vilken jag än väljer borde jag kunna få en fin kväll som håller ångesten och kvävningskänslorna borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0