Kaotisk väckning

Vaknade av att det ringde på dörren för sisådär 45 minuter sedan. Hundarna blev galna men jag lyckades hålla fast Kiba innan jag öppnade dörren. Där utanför stod en postnisse med två stora paket till mig och Kami attackerade hans ben. Jag - i pjamasbyxor, Rebeccas blåa stora sovtröja, hår åt alla håll - tog snabbt emot paketen och fick jaga Kami för att få in honom igen. Snacka om att skämmas! Killen bara stod och skrattade men jag tror att han var lite besvärad.

Tog snabbt på mig ytterkläder och fixade till håret och gick sedan ut på promenad med hundarna. Det var inte meningen att jag skulle sova såhär länge. Där ute håller Öbonissarna på och kapar buskar - jag hatar er - så jag var tvungen att ta en annan väg. När Kiba som bäst sitter och skiter drar han plötsligt iväg i panik, med mig hängandes efter i kopplet så jag nära nog hamnade i hans bajshög. Det visade sig att en jävla idiotkille hade släppt ut sin stora krulliga hund lös så den var på väg mot Kiba och Kami. Den här killen kom ut ur trapphuset och hade hunden lös. Seriöst? Då skall för fan hunden gå fot också!

I lekparken satt en flicka och sjöng och pratade för sig själv. Tror ni att hon har en andlig lekkamrat?

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Jag hade en "osynlig kompis" som hette Pricken och som bodde i vår flaggstång. När jag ville leka knackade jag på flaggstången och då åkte han ner i en hiss och satte sig i min handflata, där jag har en leverfläck. Haha. ^^

2008-02-20 @ 16:51:11
URL: http://ceriadwen.blogg.se
Postat av: mana

Jag vill också ha en sån kompis! Jag hade bara alla förbannade hästar och troll. Red på hästarna och grillade trollbarn till middag. Haha, så underbart!

2008-02-20 @ 17:22:12
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0