Kökshelvete

Mitt kök ser ut som ett fanskap. Friedas fel :P Eller inte. Vi skulle göra kladdkaka igår men Frieda var för upptagen med att serva mig och Ollonet med drickbara saker att hon satte ungshelvetet på 275 grader. Vilket varken jag eller Ollonet visste om. Så, ja... kladdkakan gick åt helvete helt enkelt. Och nu är det saker tamejfan överallt där inne och vardagsrummet är inte så fint det heller. Skall ta mig av det lite senare men just nu vill jag bara vakna till liv.

Kibas födelsedag idag. Han har fått en lång maskliknande grej att leka med. Har köpt nåt skumt godis till honom och hårbollen också som de skall få senare idag, när Frieda är här.

Jag är lite farlig och grinig idag. Men det går nog bra så länge ni inte går mig på nerverna, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0