Nobody does it better


av Cecily von Ziegesar
ISBN: 0316735124
Förlag: Little, Brown




Blair och Nate har - äntligen - kommit till skott. Blair lät Nate ta hennes oskuld och nu tycks de båda aldrig vilja ägna sig åt någonting annat än sånt man gör i sängen. Tillsammans. Daniels karriär som rockstjärna inleddes med ett brak - positivt sett. Hans lillasyster Jenny tar tillfället i akt och hänger sig på sin brorsa som en igel för att få vara nära de andra killarna i bandet. Vanessa letar rumskompis och efter ett gäng mer eller mindre störda potentiella rumskamrater finner hon den perfekte - och minst anade rumskompisen av dem alla. När det gäller personerna i Gossip Girl kan man aldrig veta i förväg vad som kommer hända.

Det var länge sedan jag läste de tidigare böckerna i Gossip girl serien. Tyckte jag att de förra böckerna var lika bra? För i så fall förstår jag inte alls hur jag kunde ta en så lång paus från att läsa fortsättningen. Den här boken är helt klart värd en fyra i betyg och jag känner redan en liten rädsla inom mig för när serien kommer vara slut. Vad skall jag ta mig till då, när jag inte längre vet vad som händer med Blair, Serena, Daniel och de andra sötnosarna i serien? Jag vill ha mer, mer, mer!

Kommentarer
Postat av: Johan Krüger-Haglert

11.53.05 aliquis: Blair lät Nate ta hennes oskuld och nu tycks de båda aldrig vilja ägna sig åt någonting annat än sånt man gör i sängen.
11.53.12 aliquis: inte nate som lät blair ta hennes oskuld?
11.53.23 aliquis: eller möjligtvis men mycket mindre troligt blair som lät nate ta hans oskuld?
11.53.34 aliquis: men i böcker och filmers värld är väl killen aldrig oskuld antar jag
11.53.35 aliquis: ;D

2008-02-04 @ 11:54:35
Postat av: mana

det är läskigt när du läser min blogg, dumma vegan!

2008-02-04 @ 12:01:13
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: wildhjertat

Det kommer, (eller har kommit, vet inte?) en ny bokserie av samma författare som heter It-girl. Handlar om Jennifer i GG, utspelar sig på en internatskola där hon börjar. Massa intriger! Ganska bra, lättläst :). Jag vann en utlottning av boken, men har inte sett den i nån affär, men de finns säkert.

2008-02-04 @ 18:07:54
URL: http://wildhjertat.bloggspace.se
Postat av: mana andromeda

wildhjertat: måste spara pengar så jag kan läsa den serien när jag är klar med GG :D

2008-02-04 @ 18:56:34
URL: http://enhaxastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0