Rasande

Jag är så jävla förbannad. Var ute med hundarna och en ful jävla blondin kom strosandes med sitt vita lurvmonster och mina hundar började skälla. Som attan. Båda två. Och den där jävla bitchen glor. Så inihelvete. Hon fortsätter gå med vrider huvudet och glor och glor och glor. Det finns så många idiotiska hundägare som på ett eller annat sätt ser ned på andra hundägare. Som denna jävla blängfitta. jag blir rasande när folk glor. Jag har fått stå ut med det i så många år. Förr fick jag höra att jag minsann fick skylla mig själv eftersom jag såg ut som jag gjorde. Kula i pannan! PANG! Människor är idioter. Jag måste varva ned. Lägga mig i ett jävla bad och läsa. Ilskan bara slår till och det var sååå nära att jag började gapa på henne. Fick anstränga mig för att inte göra det. Den här ilskan är allt annat än bra för mig. Känner mig som Nancy Spungen när hon blev galen när någon stirrade på henne. Precis som henne klarar jag inte va sånt. Glo på er själva istället, jävla missfoster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0