Två val

Jag har två val. Antängen väljer jag den ena vägen, eller så väljer jag den andra. (Öh, såklart?!) Jag använde korten igår då min frustration vuxit sig alldeles för stark. Om jag väljer den ena vägen, väg 1, kommer det leda till harmoni, en helhet. Jag kommer få avlastning med hundarna och ekonomin kommer växa sig starkare. Det var faktiskt bara positiva saker som visade sig.
  Om jag istället skulle välja väg 2 så kommer livet i princip fortsätta precis som det är just nu. Alltså är ingen av vägarna särskilt negativ och igår tyckte jag det var självklart att jag skulle välja väg 1. Jag har så mycket att vinna på det. Men nu är frustrationen så stor igen och jag känner för att bara skita i allt. Skall nog ta och lägga en annan stjärna lite senare. Kanske kan den ge mig mer klarhet i det jag står inför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0