Baby, you make my heart beat faster

Har spenderat dagen med att lyssna på Distillers på hög volym och städa. Äntligen är mitt sovrum sådär underbart härligt och kissfritt! Allt Syd-igt är borta (förutom gardinhelvetet) och det är riktigt mysigt.

Imorgon kommer Rebecca hit och underhåller mig igen. Jag skall se till tat flirta lite åt henne med de där söta småkillarna. Ni vet, såna som Chinya fast honom får bara jag flirta med. Han är min babe att besudla. Yeah. Hur som helst... ikväll skall jag unna mig själv vinhelvete (jag kunde inte med att bara skriva vin) och läsning. Jag är så seg med läsningen nu, men börjar komma igång igen.

Bla bla.
Jag struntar i det här.


Kommentarer
Postat av: aliquis

Moget att bara draaaaaa!

Postat av: mana andromeda

Såklart det är :P Förresten är ju du som brukar dra hux flux annars ;P dumma vegan ;/

2008-01-13 @ 14:33:36
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0