Blubb blubb

M skrev till mig på msn igår. Och så blev det typ... bra. Så vi pratade på telefon länge inatt och han ringde mig imorse efter en hel del messande. Han gör mig så pirrig och fnittrig.

Rebecca och jag var vakna till sex. Innan vi skulle sova gick vi ut med hundarna i parken för att hälsa på veganen. Rebecca är ju mer asocial än jag och mina hundar kan vara riktigt hemska. Kami ville inte riktigt låta bli veganens skosnören. Ni vet väl hur lockande det kan vara? ;P

Hela natten var ett enda långt flum och jag kommer troligtvis lägga in ett gäng mer eller mindre fula bilder i bloggen på oss, men det blir inte förrän senare. Tills dess får ni njuta av denna:

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0