Den där jävla Syd Seow

Jag är rasande nu. Sydfanskapet har helt plötsligt fått för sig att sluta hjälpa till att betala för hundarna. WTF?!! Vad kommer det här ifrån helt plötsligt? Och vafan tror han egentligen. Utan hans hjälp skulle jag inte ha råd att behålla hundarna och när han flyttade härifrån skrev han på ett papper om att hjälpa till med betalningen. Jag är såååå jävla förbannad!
Och varför kommer dethär nu? Han och mamma pratade om det senast igår när jag var med och då sa han minsann ingenting om att inte hjälpa till längre. Tydligen hade han tagit upp mitt sms jag skickade i lördags, berättat om det för mamma. Där det stod någonting i stil med "Du vet väl att jag skulle göra ditt liv till ett helvete om jag kunde?" Om han nu var så sur över det, varför sa han då inget igår? HAH! Och senast igår hörde jag av mig till honom för att jag helt enkelt vill bli sams. Nej, jag vill inte vara hans vän. Däremot är jag trött på allt tjaffs och det är jävligt tärande för morsan som tvingas jobba med honom.
Gah! Han beter sig verkligen om en liten jävla barnrumpa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Vad sjukt, jag googlade Syd Seow för att jag plötsligt kom ihåg honom från min skoltid. Vi gick typ i samma klass i högstadiet, kanske grundskolan också, minns inte riktigt. Minns bara att han var rätt jävla störig och ALLTID knäckte sina fingrar.

2012-06-14 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0