Det gick åt helvete

Kom precis in efter promenad med hundarna. Både Kiba och Kami blev som galna när vi mötte en gammal tant med sin hund. När jag försökte få dem att lugna sig högg Kami till i min hand, två gånger. Igen. Och jag tappar all jävla ork, all energi. Det var fan inte meningen att jag skulle uppfostra två valpar själv! Jag känner mig så maktlös. Så dålig. Som en värdelös jävla matte.
Sen i parken började det viskas. Vem fan är det som viskar när det inte finns någon i min närhet?! Låt det inte bli sådär igen! Det får fan inte bli sådär igen. Hur skulle jag klara det, nu när jag är ensam? Jävla skräckslagna panikfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0