En vanlig jävla måndag

Solen strålar igenom ett tunt lager moln. Jag hoppas på en såndär fin vårliknande dag idag precis som det var igår. Kami ligger i soffan på en fläck dit solens strålar når. Ni skulle se honom, hur han njuter =) Kniper ihop sina små runda ögon och sträcker ut sitt söta huvud som en sköldpadda.

Jag vet inte riktigt hur jag mår idag. Är hur som helst nervös för ikväll när jag skall till morsan på jobbet och fixa med lite bilder. Kinesen kommer ju vara där och jag har inte sett honom sedan helvetet bröt ut. Förhoppningsvis kommer jag inte känna någonting. Varken ilska eller sorg. Det går ju aldrig riktigt att veta med mig. Nåja. Nu skall jag ta ett bad och läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0