Förbannade drömmar

Jag kom upp efter tio. Alldeles för sent. Så fort mobilen ringde valde jag att sova vidare. Varför? För att jag drömde om dumma jävla Syd inatt. Och i drömmen var det som det var mellan oss innan jag fick veta att han äcklat sig med sin chilenare. Hur han var då? Jaaa, han ville inte att det skulle vara slut, han ville ha en paus. Han fortsatte gosa med mig. Sånt där. Jag somnade för sjutton i hans famn! På fedagen - dagen innan jag fick reda på allt - badade vi tillsammans. Alla de där dagarna öppnade jag mig som aldrig tidigare och kämpade för att få honom att inse att han också ville kämpa. Undrar hur mycket han njöt av att se mig plågas?

Så idag går jag omkring och hatar mig själv. Frågade M vad det är han egentligen gillar med mig och fick till svar att han är ute efter mina hundar och min teve :P Han lyckas få mig att le på en gång. Det är helt otroligt. Varför kan jag inte få drömma om honom istället? Eller något annat som inte sätter så negativa avstamp i resten av min dag?

Nåja. Har fått en paket avi alldeles nyss. Mitt pyjamas, nya trosor och BH från Ellos har anlänt. Jag hoppas att det kommer passa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0