Förkyld satunge

Tack vare Belsebitch (Rebecca) har jag nu blivit förkyld. Känner mig som ett vandrande mongo. Men så länge jag slipper feber så får jag vara glad. Hemskt att ha feber och tvingas ut med hundarna om och om och om och om och om igen. Nu skall jag låta mig själv vara mysful i mysfula kläder och spendera mycket tid i sängen och soffan. Som om jag inte redan brukar det ;P

Jag tror jag drömde om kinesen inatt. Vet inte vad jag drömde men för en gångs skull kände jag inte hat för honom när jag vaknade. Det gör jag däremot nu. Förresten borde jag avslöja för hela världen vad hans tatuering på underarmen betyder. Fniss, fniss. Jaja. Jag är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0