Fredagsmys

Hundarna har fått varsit nytt grisöra som de ligger i soffan och knaprar på. Underbara älskade hundar! Jag har fixat fram min hög med böcker och kan inte annat än le när jag ser på dess höjd och inbjudande titlar.

image41

image42
Inser ni nu att jag har rätt när jag säger att Kami är en djävulshund? ;P

image43
Från botten och upp:

Persepolis - Marjane Satrapi:
Jag har bara ett fåtal sidor kvar och vet att jag kommer sörja när den väl är utläst. Marjane är min nya idol och ni borde alla läsa boken om ni känner för lite underhållning blandat med allvar och söta bilder (det är ju en seriebok).
Fallingman - Don Delillo:
Jag behöver lite allvarsam läsning ikväll och hoppas på att denna bok kommer rycka tag i mig. Skaka om mig. Få mig att skaka av lycka och läsglädje.

Advanced Wicca - Patricia Telesco:
Jag kan inte gömma mig för denna bok för alltid. Och vem vet, kanske den inte är så seg och trist som jag fått för mig? Alldeles säkert har den i alla fall en hel del saker att lära mig och det är aldrig fel.

Väninnorna och Kung Karl - Kicki Norman:
Jag har bara läst trettio-fyrtio sidor men jag tror att detta kan visa sig vara en bra chiclit.

Maisie Dobbs - Jacqueline Winspear::
Den här boken måste helt enkelt vara bra. Det finns inget annat alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0