Fyllekaja

image59

Såhär snygg är jag idag :P HAHAHA! Jag fattar inte ens att jag gör det (lägger in en äckelbild på mig själv i bloggen altså).


Det som var tänkt att bli en skön kväll med läsning och ett eller högst två glas vin råkade bli en kväll framför datorn och en och en halv flaska vin. Jag brukar få ångest av sånt där, men idag tror jag faktiskt att det var precis vad jag behövde. Rensa ur skallen och bara må bra.

M
och jag har helt brytit. Han ville nog att jag skall vara någon annan än den jag är. Alltså, jag fast utan alla mentala problem. Och jag tycker ju precis som han ;) Igår fick jag ett obehagligt okontrollerbart infall då jag trodde att han tänkte mörda mig. Ringde mina föräldrar och var helt förstörd. Det är inte första gången jag tror sånt om folk utan någon egentlig anledning. Har trott det om både Kimmo och Willjum. Det är otäckt när det inträffar för jag ligger i min lilla bubbla och är helt övertygad om att jag har rätt. Det var därför jag inte riktigt kunde läsa. Jag tog sobril och lugnade ned mig och så kom vinet in i det hela.

Men men. Fick från SD kontakt med en person från min gamla högstadieskola. Jag som trodde han var ond :P Jag tror jag måste tänka om gällande Lillån. De senaste åren har jag förbannat praktiskt taget alla där och sett dem som små djävlar som förtjänar ett helvete, men den här killen är ju inte alls sån. Och han var nog inte så ond då heller, trots allt :P

Nu skall jag ta min hemsk huvudverk och placera mig själv i soffan och glo på Sex and the city. Blubb.

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Du har fantastiska ögon. Låter som det hänt en del på sistone :) jag hinner inte med. Idag är min råplugg dag. Jag har inte börjat. Jag borde....tvinga mig!

2008-01-12 @ 12:28:01
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: mana andromeda

Det händer för mycket saker tror jag :P Fast det är kul.

2008-01-12 @ 15:48:33
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: johanna

ååh gumman, jättejättefin bild och nu är jag JÄTTEnyfiken på vem? vem vem? haha. sorry för i fredags - mitt msn vill inte samarbeta med mig.

2008-01-13 @ 13:01:00
Postat av: mana andromeda

Johanna: Haha, vadå vem? ;P

2008-01-13 @ 14:34:14
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0