Helvete vilken dålig början på dagen

Den här dagen har verkligen börjat kasst. Vaknade när mamma ringde och väckte mig - som hon skulle. Vi pratade om Syd och hans egobrud och att de har flyttat ihop (oh, yeah! här går det snabbare än snabbast minsann). Jag känner sånt jävla agg gentemot honom. Han vägrar hjälpa mig med hundarna - men det nämnde jag igår va? Har Syd alltid varit såhär egoistisk? Har jag varit altlför förhäxad av hans vackra asiatiska yttre och helt enkelt ignorerat de delarna av hans personlighet som är allt annat än trevliga? Leticia♥ erkände för mig att hon nog aldrig gillat Syd och jag undrar själv vad fan jag gjort med honom. (Framtida partner kommer nog att Leticia-kollas,hihi). Han verkar inte bry sig ett dugg om någon annan än sig själv, inte ens hundarna, och det skrämmer mig massor.

I ungefär en halvtimme fick jag jaga Kami innan jag kunde gå ut på promenad och nu sitter jag här och känner för att lyssna på Nine inch Nails och karva in äckliga ord i mina armar och ben. Men jag skall försöka hålla mig ifrån det. Istället skall jag glo på Sex and the city och läsa och skriva brev. Murvel. Allra helst skulle jag bara sova.

Kommentarer
Postat av: Alice

oj shit pommes frites!!! flyttat ihop? Vad i hel... Det var nog lika bra att du blev av med hono, hörru, han verkar ju inte helt frisk i bollen!

2008-01-07 @ 19:19:04
URL: http://cupcakes-and-cherries.blogspot.com
Postat av: mana andromeda

haha, nej jag vet :P

2008-01-07 @ 19:27:56
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0