Heta kända karlar

Jag är singel så jag får - äntligen! - göra sånt här. En lista över heta kända män som gärna får besöka mig i mina drömmar.

- Bert från The Used. Han ser ut som en liten pojkspoling. Sjungen som en också, men han är otroligt jävla het!
- Miyavi. Shit. Bara se på honom. Den där blicken. Munnen. Han är en av de absolut finaste som finns.
- Gackt. Jag tycker att han faktiskt borde gå med på att gifta sig med mig.
- Marilyn Manson. Han kommer alltid vara en av de hetaste männen jag vet.
- Trent Reznor. Han är inte lika het nu som när han var ung, men han mer än duger ändå ;P
- Jeordie White. Fast jag föredrar honom nog som han brukade se ut när han spelade med Manson.
- Kyo. Okej, han är kort. Kortare än kinesfan. Men han är vacker ändå!
- Bill Kaulitz. Jag och mina jävla småpojkar. Men han är ju alldeles underbar ;P
- Mana. Mana är nog nästan vackrast av dem alla. I alla fall den jag beundrar mest.
- Tae-hyun Cha. Är han inte alldeles underbar?
- Rae-won Kim. Vilket leende ;P
- Yuki från Raphael. Han har någonting speciellt <3
- Gary Oldman. Han är alltid lika het. Som Sirius, som Dracula, som Sid Vicious bla bla bla.

Jag ger mig nu. Fast jag har säkert glömt någon jätteviktig. Senare skall jag göra en brud-lista ;P


Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Det var en hel del snyggingar. De flesta såg jäkligt androgyna ut, men det kan ju vara schysst. ;-)

2008-01-22 @ 17:49:11
Postat av: mana andromeda

jag älskar manliga kvinnor och kvinnliga män =)

2008-01-22 @ 18:12:27
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0