Host host

Mamma och pappa är ute med hundarna nu och när de kommit tillbaka skall jag lägga mig i ett varmt bad och läsa. Ser faktisk  inte fram emot det ett dugg men känner att jag vill bli lite fräschare :P Har gått omkring i pyjamasbyxor hela dagen, även ute på promenaderna med hundarna. Känner mig sååå snygg. Det var precis såhär jag var när Syd och jag träffades. Trodde ingen kunde uppskatta mitt utseende när jag ser ut såhär :P
Morsan är förresten sååå jävla trött på kinesfan. Han går bara omkring och är butter på jobbet och jag tycker verkligen synd om henne. Jag skulle knappast vilja vara i hennes sits. Dessutom skulle jag inte klara av det. Jag skulle slå in tänderna på det äckliga svinet.
Nåja. Måste sluta hata snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0