Jag är farlig såhär dags

Jag tänker så mycket på mornarna och därför blir jag ofta ett grinigt fanskap. När jag fixade med frukosten för ett tag sedan började jag som vanligt tänka på kinesen och hur svekfull han verkligen varit mot mig. Jag vill inte bli tillsammans med honom igen. Jag vet inte ens om jag saknar honom. Däremot har jag så svårt att svälja sveket och gå vidare utan att få några svar på alla mina frågor.
  Med hjälp av råd från mina tarotkort vet jag mer än någonsin att det är dags för mig att släppa taget om det gamla. Kapa bort det som varit för att kunna påbörja någonting nytt. Det står till och med i mitt horoskop för denna vecka och jag tänker göra allt för att infria det målet. Syd och hans svek är historia. Det är dags för en ny berättelse att ta sin början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0