Jag suger fan på att snoka

Jag har inte snokandet i blodet längre, som Malin. Hon snokar på lunar, jag försöker snoka på helgon men inser att jag bara suger. För några veckor sedan försökte jag snoka reda på saker om veganen men det slutade bara med att han fick snoka åt mig. Jag snokade lite om M men jag var nog inte så duktig heller. Förresten är det inte svårt att snoka när någon har ett så ovanligt namn som han. (Jag borde byta namn till Anna Svensson eller nåt). Det är bara att inse fakta. Jag suger på att snoka numera. Jag som kunde få reda på alla möjliga intressanta saker förr i tiden. Finns ingenting av mitt gamla jag kvar längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0