Kamp

Det är svårt idag. Tog tid att komma upp ur sängen och allt jag försöker åstadkomma tar miljoner av år att bli klar med. Hundarna märker att det är någonting som är fel för de släpper mig inte med blicken. Jag har ingen ångest så jag kan inte döda bort ondskan med massa Sobril. Jag vill bara lägga mig ned, sova och slippa vakna igen. Så det är sannerligen tur att jag har hundarna. Utan dem skulle jag sova bort allt det jobbiga och förlora livet ännu mer. Precis som jag gjorde när jag var sjutton.

Fick post idag i alla fall. Min japanska brevvän Mami bifogade tre olika paket med brevpapper. Båda mina japaner är sådär läskigt snälla, precis som Chinya som är halv japan. Är det så för typ alla? Är japaner snällare än andra människor? För i såna fall borde jag verkligen sikta in mig på Gackt, Miyavi, Anna Tsuchiya eller någon annan snygging. Hah. Jag försöker bara fly min verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0