Kåterier


av Barbro Nyström
ISBN: 9189654072
Förlag: Érotique féminine




Barbro Nyström har i denna lilla bok samlat en bunt erotiska noveller. Med ett namn som detta - Kåterier - kände jag mig positivt inställd till boken och trodde att den åtminstone skulle bjuda på lite underhållning. Ibland har jag så förbannat fel.


Alla novellerna i denhär lilla samlingen är korta och skrivna med ett enkelt och vedervärdigt språk. Beskrivningarna får mig att må illa och rynka på näsan av förakt. Är det såhär erotiska noveller brukar vara eller har jag bara råkat få tag i en ovanligt kass bok? Jag vet inte och just nu bryr jag mig inte heller. Jag har nog blivit lite avskräck för denna sorts litteratur för ett bra tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0