Mana <3 Nine inch nails

image40

Ikväll skall jag njuta av att vara singel för första gången på hundra år. Förra fredagen njöt jag knappast. Då hade jag fortfarande hopp om att Syd skulle ångra sig (ni vet, ta sitt förnut till fånga och inte byta ut mig mot en blåst idiot ;P) och på lördagen brakade helvetet lös.
Men ikväll skall jag verkligen njuta. Göra det jag vill. Se på Sex and the city och njuta av vetskapen att även jag kan leva ett sånt liv nu. Om jag skulle vilja (och det vill jag inte. De byter ju killar hela tiden). Jag skall lyssna på Nine inch nails på hög volym och låtsas att jag är fjorton år och drömma om att Trent Reznor skall gifta sig med mig (jag har en känsla av att han skulle vara ganska jobbig att leva så tätt inpå. Hey melankoli! eller nåt). Jag skall trava upp en hög med böcker och läsa i tystnaden. Slippa höra smällandet från Syds jävla CS-spelande eller annat störande ljud från WoW.
Jag skall bara njuta och mysa med pojkarna i mitt liv (Kiba och Kami om ni inte förstod det). Bättre pojkvänner än dem går inte att finna ;)

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Det låter mysigt. Ha det så skönt! :-D

Själv håller man på och tvättar och måste läsa ut "Den unge Werthers lidande"... *muttrar*

2008-01-04 @ 16:31:24
URL: http://ceriadwen.blogg.se
Postat av: mana andromeda

Haha, är den såå dålig? Jag som är jätte nyfiken på den ju!

2008-01-04 @ 17:20:00
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Ceriadwen

Nej då, den är inte dålig! Skrev så mest för att jag bara vill lata mig på fredagar. :-P Jag diggar Werther, han är cool. Jag gillar naturen näääästan lika mycket som han. Haha. ;-) Ta och läs den när du får tillfälle, jag är nästan färdig nu!

2008-01-05 @ 01:14:07
URL: http://ceriadwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0