Mpff!

Nyvaken. Har precis varit ute med hundarna. Skall snart ta ett bad. Njuta när det svider till i skärsåren och renar mig. Jag är ett äckel och en idiot. Mitt hår är fett. Huvudet dunkar. Drömde om kinesfan inatt. Hatar när han invaderar min sömn. Förresten verkar det som att kinesen läser min blogg. Det är skumt. Är det  för att han bryr sig? Eller vill han läsa om hur oumbärlig han är? HA! Jag saknar honom inte. Inte efter det här. Jag vill inte ha idioter i mitt liv och en idiot är han uppenbart då han äcklar sig med ett pantat fanskap. Ojdå, nu kom ilskan fram igen. Men det är morgon typ. Jag är nyvaken. Jag får vara ilsken då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0