Nedtryckarpris

Jag är väldigt bra på att trycka ned mig själv. Skulle säkert lätt kamma hem ett pris i toppen om det nu fanns en tävling och jag antar att det inte är någonting att vara stolt över. Så var det en person jag har kontakt med på msn som igår sa åt mig att tänka ut någonting positivt om mig själv och berätta för honom idag. Jag kan lika gärna vara lite ego-älskande och helt enkelt skriva upp sakerna här. Jag måste helt enkelt bli bättre på att uppskatta mig själv och då är det ju perfekt att ha ett blogginlägg med massa positiva saker om mig att läsa när jag känner att jag behöver det.

(Självfallet går det att finna negativa saker i allt positivt, men det tänker jag ignorera nu).

° Om jag verkligen bryr mig om någon gör jag allt jag kan för att personen ifråga skall ha det så bra som möjligt. Jag startar krig för personen och låter inte andra trycka ned den.

° Jag är väldigt empatisk och har lätt för att sätta mig in i andra människors situationer och känslor.

° Jag är en jävel på att skriva.

° Jag har lätt för att skratta.

° Det krävs väldigt lite för att göra mig glad.

° Jag har kvar mitt barnasinne

° Jag har fadderbarn som jag betalar pengar till varje månad (tyvärr har mina föräldrar tvingats ta över den ena då jag inte har råd med två längre sedan jag blev själv).

° Jag är en bra matte.

° Jag ljuger aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0