Otrogen på öppen gata


av Belinda Olsson
ISBN: 9789146215363
Förlag: W&W




Agata Hansson är nybliven mamma. Den tidigare party drottningen och journalisten har svårt att ställa om sitt liv och inte blir det bättre av att pojkvännen Teo inte alls verkar inse hur kämpigt det är att vara mammaledig och ta hand om Klumpen. Klumpen är vad sonen kallas. Hon klarar inte riktigt av att hålla sig ifrån arbetet som lockar dels genom det spännande arbetet men också på grund av den nye vikarien Andy. Han är ung och fascinerande och Agata lockas mer till honom än vad hon vågar erkänna för sig själv.


Otrogen på öppen gatan är fortsättningen på Belindas debutroman reporter erkänner gravidchock! Jag kan inte minnas att jag gillade den första boken lika mycket som jag gillar denna. Tempot är från en början seg vilket leder till att slutet är väldigt innehållsrikt och nästan känns lite hoprafsat. Men ändå är det en bra bok som bjöd mig på en hel del gapflabb och fnissningar. Belinda Olsson är rolig och karaktärerna i hennes böcker är minst sagt fascinerande. Nu längtar jag massor efter den tredje och sista delen i trilogin om Agata Hansson! Betyget är en fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0